Vissende jeugd start seizoen leerzaam

Zondag, 5 mei 2024

Vissende jeugd start seizoen leerzaam
De jeugdleden van H.S.V. T.O.G. uit Annen en H.S.V. “De Schaopwas” uit Eext zijn het seizoen leerzaam gestart. Tijdens een gezamenlijke bijeenkomst zijn de plannen voor het komende jaar gepresenteerd. Aansluitend konden de kinderen diverse workshops volgen. In aquariums zaten levende vissen. De kinderen leerden welke vissen er allemaal in onze wateren voorkomen. Er kon geoefend worden om voerballen op de juiste afstand te gooien, haken aanzetten en voer maken. Natuurlijk was er ruim de tijd om stoere verhalen met elkaar te delen over de vangsten.
Op vrijdag 24 mei start de competitie weer. In zes wedstrijden gaat de jeugd op jacht naar de titel Jeugdkampioen gemeente Aa en Hunze. Ben je nog geen 20 jaar oud, woon je in de gemeente Aa en Hunze, of ben/wordt je lid van één van beide verenigingen, dan kun je meedoen! We leren je graag de kneepjes van het vak.
Voor nadere informatie kun je contact opnemen met Henk Enting 06- 20 61 63 92, Petra Bouwman (06) 522 98 173 of Abel Reitsema (06) 30 61 87 92. Jeugdleiders.