Hengelsportvereniging T.O.G.(Tot Ons Genoegen).

Onze vereniging is opgericht op 1 mei 1930.
De vereniging verzorgd jaarlijks de visvergunningen  voor senioren,junioren en jeugdleden.
Voor de leden worden in de zomermaanden viswedstrijden georganiseerd.
Deze worden gehouden 6 x op de zondagmorgen,10 x op de dinsdagavond, 22 x op de woensdagmiddag. Ook komt de jeugd aan bod, hier organiseren wij een aantal wedstrijden voor, in totaal 6 competitie en 2 losse wedstrijden. De zondagmorgenwedstrijden worden bekende viswateren gehouden en zijn wat verder weg, deze wedstrijden worden door ons aangevraagd bij de betreffende federatie, die ons dan toestemming verleend.De inleggelden voor dezen zijn € 10.- per wedstrijd, voor vervoer zorgt men zelf, bij geen vervoer bellen met de wedstrijdleider. De avond en woensdagmiddag wedstrijden worden in de omgeving van Annen gehouden, inleggeld avondwedstrijden € 3.- en voor de woensdagmiddag € 1.50.. Geen vervoer dan bellen met de betreffende wedstrijdleider.
Ook bestaat de mogelijkheid voor de senioren en jeugd om mee te doen aan de selectiewedstrijden van de federatie om zich te plaatsen voor deelname aan het Nederlands Kampioenschap.