NIEUWE REGELS VAN SPORTVISSERIJ NEDERLAND VOOR TOESTEMMINGEN.

Leden die in het bezit zijn van een nachtvis of derde hengeltoestemming krijgen van Sportvisserij Nederland binnenkort een factuur voor het betalen van de betreffende toestemming, na betaling van het factuur krijgt u de
desbetreffende sticker toegestuurd en u mag deze zelf achter op uw vispas plaatsen.

LEDENJAARVERGADERING OP 15 Februari 2024 in cafe de Anneroele te Annen,aanvang 20.uur.
  AGENDA:
  1.Opening.
  2.Notulen ledenvergadering van 14 febr.2023.  ter  tafel.
  3.Jaarverslagen van secretaris---wedstrijdleider---jeugdleidster---ledenadministratie.
  4.Ingekomen stukken en mededelingen.
  5.Financieel verslag.
     Verslag kascommissie---verslag penningmeester---verkiezing kascommissie  financieel verslag ter tafel.
  6.Bestuursverkiezing.
     Aftredend Hr.Gelling niet herkiesbaar,Coen Rijnberg (webmaster) en Petra Bouwman ( jeugdleidster) herkiesbaar.
     Kandidaten moeten zich voor de vergadering melden bij de voorzitter.
  7.Pauze.
  8.Wedstrijd bespreking.
     Evaluatie wedstrijden 2024.
     Planning en bespreking wedstrijden 2024.
  9.Website nieuws.
10.Rondvraag