Jeugdwedstrijden

Zondag, 5 mei 2024

Beste Jeugdleden van H.S.V. De Schoapwas en H.S.V. T.O.G.,
Eindelijk, eindelijk is het weer wat aangenamer. Tijd voor de start van de jeugdcompetitie! Vorig jaar hebben we een ontzettend leuk seizoen gehad. Veel plezier, veel vis en veel gezelligheid. We kijken uit naar weer zo’n mooie competitie.
Zoals gebruikelijk zijn de zes wedstrijden weer op vrijdagavond. De vier wedstrijden die je het beste gevist hebt, tellen mee voor de eindstand. De jeugd is weer ingedeeld in twee groepen. Beginners en gevorderden. We loten op locatie om 18.15 uur.
In beide groepen wordt gestreden om de titel Jeugdkampioen Aa en Hunze en voor de grootste vis. De kampioen bij de beginners stroomt het volgende seizoen automatisch door naar de gevorderden.

Agenda 2023
24 mei competitie, De Haven Annen inclusief voer maken
Let op: deze avond duurt tot 21.00 uur! Heb je zelf een voerzeef? Dan deze graag meenemen.
31 mei Klein Zwanemeer
7 juni Geen wedstrijd ivm federatiewedstrijd voor de jeugd op zaterdag
8 juni Federatief Kampioenschap Jeugd in het Stieltjeskanaal te Nieuw Amsterdam
14 juni competitie, Yde
21 juni competitie, Assen
28 juni competitie, De Haven of Stadskanaal.
5 juli competitie, Klein Zwanemeer, aansluitend prijsuitreiking
12 juli koppelwedstrijd georganiseerd door de federatie, Klein Zwanemeer
7 september ONK Dobbervissen Jeugd, Hellevoetsluis
22 september Eind activiteit: Vissen in de visvijvers van de Woldstek in Ruinerwold!
Voorafgaand aan de activiteiten volgt meer informatie via de app-groep.

We hopen ook dit jaar weer op een grote deelname. Heb je vragen of opmerkingen, neem dan gerust contact met ons op. Henk is te bereiken op (06) 20 61 63 92, Abel op (06) 30 61 87 92 en Petra op (06) 27 07 57 45.
Groet en tot aan de waterkant!
Namens de beide jeugdcommissies